linked in youtube
gr / en
packaging /

Η συσκευασία που περιέχει, περιγράφει, προστατεύει και προβάλει ένα προϊόν. Πέρα από τη χρηστικότητά της,

αποτελεί τη φυσική συνέχεια ενός brand, τόσο σε επίπεδο προβολής σε ένα (πραγματικό ή ψηφιακό) σημείο πώλησης, όσο και ταύτισης του

καταναλωτή σε σχέση με την αισθητική και τις όποιες άλλες αξίες αντιπροσωπεύει.

Η συσκευασία που περιέχει, περιγράφει, προστατεύει και προβάλει ένα προϊόν. Πέρα από τη χρηστικότητά της, αποτελεί τη φυσική συνέχεια ενός brand, τόσο σε επίπεδο προβολής σε ένα (πραγματικό ή ψηφιακό) σημείο πώλησης, όσο και ταύτισης του καταναλωτή σε σχέση με την αισθητική και τις όποιες άλλες αξίες αντιπροσωπεύει.